MENU LUK

GLC250/GLC300 (2016-)

DKK 25.000,00

Beskrivelse

Benz X253 / C253 GLC400 / GLC450 AMG GLC43 X253 / C253 2016-nuværende 3.0L Turbo

Som Armytrix-fan, kunde eller potentiel kunde har du sandsynligvis hørt om Valvetronic. Det er en af ​​de fremtrædende salgsfunktioner ved Armytrix-udstødningssystemer og har flyttet hele udstødningsindustrien mod at anvende lignende teknologi i alle udstødningssystemer. Hele pointen med Valvetronic-systemet er at give dig en mulighed for, hvor højt du vil have din bil til at være. Hvis du rejser tidligt om morgenen for at arbejde, vil du sandsynligvis ikke have din bil til at være for højt, da det vil forstyrre dine naboer. Når du er ude på den åbne vej eller makulerer en canyonvej, vil du høre de fantastiske lyde, som din bil laver.

Valvetronic-systemet giver dig mulighed for at skifte mellem at være stille og at være højt med et tryk på en knap via den medfølgende fjernbetjening eller via smartphone-applikationen; dette fungerer ved at tappe på en vakuumkilde på din motor og forbinde den til kontrolmodulet. Når du trykker på knappen på fjernbetjeningen eller smartphone-applikationen, kommunikerer du med OBDII-modulet via Bluetooth. Dette OBDII-modul fortæller udstødningsventilmodulet, så motorvakuumet kan åbne eller lukke udstødningsventilen. Du kan også indstille udstødningsventilmodulet til en automatisk tilstand, der åbner / lukker udstødningsventilen baseret på et forudbestemt omdrejningstalområde eller gasposition.

Bortset fra at få en brutal lyd med Valvetronic-systemet åbent, kan du også få strøm, især hvis din bil er turboladet. Afhængigt af bilen, ændringer og indstilling, du har, vil ventilen, der er åben, også udstødningsgassen flyde mere frit, da den ikke behøver at passere gennem nogen lyddæmper. Hvis dit køretøj er turboladet, kan du muligvis se en svag stigning i boosttrykket, afhængigt af om du kører en åben eller lukket boostcyklus, hvilket resulterer i mere hestekræfter.

Yderligere Information